úterý 31. července 2007

Crumpled Papers

Nejdřív vám všem chci moc poděkovat za všechny komentáře, co jste mi napsali!!!! Moc mě potěšily. Vůbec jsem nečekala, že se vám kytička bude tak moc líbit. Děkuji.

Dneska pro vás mám 10 zmačkaných papírů a doufám, že se vám také budou líbit.

First, I want to thank you so much for all your comments!!!! I was delighted from them. I was surprised, that you like my flower so much. Thank you.
Today I have for you 10 crumpled papers and I hope, you will like them too.

Náhled na 1 papír:
Preview of 1 paper:


Náhled na celé freebie:
Preview of whole freebie:

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

thank you so much for the great papers i love them
dodo

-tnchick- řekl(a)...

What an awesome paper pack. Found you via DST - thank you so much.

Maria řekl(a)...

Thank you for your freebie! This blog post has been added to the freebies list at digifree.blogspot.com

PSharp řekl(a)...

Thank you for the wonderful paper.

kaciia řekl(a)...

Katko díky moc! Papíry jsou super :))

Deborah Misfit řekl(a)...

Lovely papers - thanks so much!

Andynka řekl(a)...

Jůů Katko, to jsou moc hezké papíry,jsi šikulka.

miselka řekl(a)...

Katko, moc děkuji za pěkné papíry. Přesně o co jsem potřebovala na kalendář.