čtvrtek 4. října 2007

Podzim

Dobrý večer všem, kteří zavítají na můj blog!!

Tak jsem zase po dlouhé době zde. Nějak mě přepadly tvůrčí krize s příšernou lenorou. Možná že to bylo způsobené i mým těhotenstvím (většina těhotných to určitě taky znáte). Prostě jsem byla strašně unavená a nic se mi nechtělo, natož sedět večer u počítače. Ale snad už je to pryč a bude líp. Alespoň co se tvorby freebies pro vás týče.
Dneska jsem vytvořila 6 papírů v barvách podzimu. Doufám, že se vám budou líbit. Když mi zanecháte nějaký vzkaz, budu moc ráda.




Mějte se všichni krásně!!
Katka

2 komentářů:

Maria řekl(a)...

Thank you! The DigiFree freebie search engine is about to list this blog post at digifree.blogspot.com

Sarah (Debbie) řekl(a)...

Your Autumn papers are bright and beautiful. They're a pleasure to look at. congratulations on a wonderful set. Angel blessings from Scotland x