neděle 10. ledna 2010

Nový začátek?

Chtěla bych v novém roce trošku změnit blog. Zatím jsem tedy změnila jen vzhled :-)  Ale chtěla bych sem dávat víc fotek a postřehů z běžného života. Abych pak měla vzpomínku. Pokud tedy bude Blogger ještě fungovat, až budu stará babča :-) :-) 
Chtěla jsem od nového roku zkusit Projekt 365. Jenže pak onemocněl Honzík a nějak nebyla nálada ani čas něco fotit. Takže jsem prošvihla tu možnost začít od 1.1. I když zrovna z toho 1. fotku mám.



Je to čočková polévka. Moje první. Na Nový rok se má jíst čočka, aby se člověka držely peníze (i když tedy kdo ví, jestli to funguje u každého... ;-) ).  Mně ta klasická čočka tedy moc nechutná, ale říkala jsem si, že polévku bych snědla. Tak jsem si napsala kamarádce o recept a s obavami jsem čekala, jaká nakonec ta polévka bude. No, musím se pochválit, povedla se. I Betynka měla boule za ušima :-)  Jen Honzíkovi tedy moc nejela. Ale kdo ví, třeba to bylo i tím, že už ho zřejmě začínalo bolet v krku. V neděli mu začly horečky a místo do školky jsme šli v úterý k doktorce. Verdikt - angína a dostal ATB.

1 komentářů:

mamutik řekl(a)...

Mňam! Já tu zrovna přemýšlím co ulovit v lednici a ty na mne takhle :-)