pátek 5. února 2010

Hrubky mezi námi

Před chvílí jsem si četla v novinách článek "Učebnice češtiny jsou plné gramatických chyb". To je tedy docela síla, když zrovna tyto učebnice mají naučit naše děti, jak se správně vyjadřovat nejen ústně, ale i písemně. 
Ale hrubky se dají najít i jinde. Nemluvím teď o různých diskuzních fórech, či blogách, ale spíš o tisku, knihách, učebnicích. Tam přeci texty kontroluje ještě korektor a neměly by mu nějaké hrubky uniknout. Já jsem jednu našla v knížce Ferda Mravenec v cizích službách. Ne, že bych ji tedy přímo vyhledávala, ale prostě na mě z toho textu přímo křičela:

 

Katka

3 komentářů:

Peguš řekl(a)...

hihi je vidět, že budu mít s pravopisem ve škole problémy, neb jsem to musela přečíst dvakrát, abych si jí všimla :-)

Ali řekl(a)...

Ten se bude mít!

Peťa řekl(a)...

To je fakt dobrý :-)