středa 17. února 2010

Židlička

Tak mě tak napadlo, že se podívám na stránky Ikey, jestli už mají tu růžovou židličku pro Betku. A co nevidím - mají a dokonce 12 kusů na skladě. Takže velká šance, že až tam dorazím, že ji fakt budou mít. Třeba u jedné či dvou bych si už tak jistá nebyla. Takže jsem se rychle oblékla a utíkala na autobus směr Zličín. 

Když jsem byla pryč, tak Jára děti stihnul vyfotit, jak jsou vzorné a pěkně sedí u babičky v obýváku :-)


Za hodinu a něco jsem byla zase zpět i se židličkou...

 

...radost byla veliká...

 

Nakonec mi Honzík s Betkou ještě zapózovali.

 

Jak jste si určitě všimli, tak židličky mají prohozené. Ale to ještě bylo v klidu. Chvíli  poté tu ječeli, protože Honza chtěl tu růžovou a Běta ječela, že mu ji nechce půjčit a bylo to tu fakt na zbláznění... A to jsem si myslela, že když ty židle budou mít barevně rozlišené, že bude jasné, čí  která je. Až jsem si říkala, že jsem snad měla vzít tu modrou a byl by tu klid... Ale přeci nebudeme mít od každé věci či hračky dvě stejné.... 

Katka

0 komentářů: