středa 24. března 2010

Primule

Dneska jsem fotila jen primulku na balkoně. Na tom místě, kam jsem chodila na sněženky a krokusky a kde měly časem být tulipány a narcisky a pak kosatce (ty mám moc ráda) a růže, už totiž asi nic nevyroste.... :-(  "Roste" tam totiž lešení, pořezali se všechny stromy a keře, zašlapali kytky. Skoro mi bylo do breku... Kdyby to pořezali třeba na podzim, tak by to nebylo tak necitlivé...nevím. Ale když tam začly pučet ty jarní kytky a v rozlehlých křovinách si kosáci stavějí hnízda... :-( :-(


Ještě jsem dneska upekla "Šup šup bábu" - to je taková buchta bez vajec a mléka, kterou dělám kvůli Honzíkovi, protože vajíčka nesmí. Akorát, že dneska si ji tedy nedal, prý je tam marmeláda... Přitom to jsou broskve... Zajímavé je, že v koblihách mu marmeláda nevadí. A ještě zajímavější, že počítám, že v těch kupovaných koblihách je taky vejce a že mu to (naštěstí) nic nedělá. Ovšem otázka je, jestli tam to vajíčko fakt je nebo jen nějaká náhrada, nebo jedno vejce na kilo mouky...?

recept je na BC

K.

0 komentářů: