úterý 23. března 2010

Trdelník

Začaly trhy a s nima se objevily zase trdelníky :-) Moc mi chutnají. Mamka byla dneska v centru, tak mi jeden přivezla, abych si mohla dát ke kafču. Ale nejdřív jsem musela dojít pro  Honzíka do školky. Betka chtěla jít taky, tak jsme šly spolu. 

No a samozřejmě, že jsem fotila. Cestou do školky jsme potkaly nějaké holuby, tak jsem vytáhla foťák, že si zkusím nějakého v letu. Jenže levou rukou jsem držela Bětku, v pravé ruce foťák a ještě jsem musela dupnout, aby se ten holub odlepil od země. Takže kvalita nic moc... Budu muset asi víc trénovat :-)


Cestou domů jsme ještě potkali zpívajícího kosáka.  No možná jsem ho měla taky vyříznout, aby byl líp vidět...


Doma jsem si konečně udělala to kafčo. Děti mě nechaly, abych si ten trdelník aspoň vyfotila :-)  Protože pak se mi na něj vrhly a byla jsem ráda, že jsem si něco urvala i pro sebe :-) :-) :-)


A pak jsem si všimla, že mám v kafi odraz kytek z vázy. Vypadá to zajímavě....


K.

0 komentářů: