středa 17. března 2010

Vzpomínání

No spíš bych měla napsat "krámování", protože to má skutečnosti blíže. Vyklízíme s Járou skříně, kde jsou většinou mé krámy ještě z doby "za svobodna". Takže je to hlavně na mně, abych si to probrala a nepotřebné vyházela. Dneska přišla na řadu skříňka, kde byly knížky a časopisy a ještě nějaké papíry. Knížky zůstaly, TRNKY BRNKY  (kterých byla opravdu velká hromada) putovaly sousedovi (ať se taky zasměje) a hudební časopisy (Bravo, Popcorn, PopLife....) putovaly do konťáku na papír. Těch časopisů mi bylo docela líto, ale prostě na ně nebude místo, tak musely jít. Číst už to stejně nebudu a plakáty na zeď si taky lepit nebudu :-) :-)  Z toho už jsem fakt vyrostla :-)   No a kdo ví, jakou hudbu budou poslouchat děti. Ale schovávat jim kvůli tomu haldu časáků nebudu :-) 
Při tom přehrabování jsem našla i taštičku s mušličkama. Ani nevím, odkud jsou. Možná ze Španělska, možná z Řecka. Už jsou to roky, kdy jsem byla na dovolené u moře. Tak jsem si je vyfotila a odpoledne odnesla do školky, jestli by se jim třeba nehodily na nějaké lepení a zdobení. Prý se hodí :-)


K.

1 komentářů:

Ali řekl(a)...

Tak mušličky bych nedala. Na dovolené vždycky sbírám, mám je, kam se podívám, ale miluju je. Vždycky vzpomínám na moře!