úterý 27. dubna 2010

Akční ráno a "oslava"

Dneska ráno Honza docela ošklivě kašlal. Změřila jsem ho a měl zvýšenou teplotu. Tak jsem  zavolala do školky a omluvila ho na dnešek a zítřek a dál, že uvidím, jestli to bude na doktorku nebo ne.
Dneska ráno jsme jeli s Járou a Bětkou na kožní na kontrolu. Objednaná byla na 9. hodinu. Na řadu jsme přišli před půl 11. Bětka je v pořádku, další kontrola zase  za půl roku. Asi jí tam kromě pití začnu brát i nějaké jídlo... Ještě jsem tam stihla objednat Honzíka na vyříznutí bradavičky v květnu a příští týden ho tam objednám na prohlídku kvůli ekzému. Termín bude někdy v srpnu. Snad do té doby nebude mít nějaký akutní stav...
Dneska ráno jsem to ještě stihla i na dospělácké ORL. CT ukázalo, že na pravé straně mám ty dutiny skoro plné, takže za měsíc mě čeká operace.
Dnešní ráno bylo nějaké moc akční.
Když jsem přišla domů, tak Bětka už spala a Honzík si hrál. Ale pak se nechal umluvit, že když je tedy vlastně nemocný, že by měl být v postýlce. Tak si vzal pyžamko a pustila jsem mu Zvířátka v Africe. Za chvíli usnul. Když se pak kolem čtvrt na 5 vzbudil, tak byl celý červený a horký a naměřila jsem mu 39,5. Takže to nevypadá na nějaké malé nachlazení. Tak uvidíme, jak na tom bude zítra.
Dneska má Jára svátek :-) Už včera jsem mu udělala nepečený dort do velkého pekáče, tak jsme si dneska dali ke kafču. Ještě zbylo i na zítra :-)  Dali jsme Járovi dárečky a Honzík se pak ptal, kdy už budeme oslavovat? Tak jsem se ho ptala, jak by si to představoval a on, že prý kdy dostane taky dáreček :-) :-) :-)  Chce dostávat dárečky s každým oslavencem :-) :-)


K.

0 komentářů: