pondělí 12. dubna 2010

U doktorky

Ráno jsem volala k dětské, jestli se tam můžu stavit pro potvrzení na papíry do školky a že by Bětka měla mít to očkování spalniček a spol. Kvůli atopáku to měla posunuté až na 2. rok. Tak mi sestřička řekla, že můžeme dorazit na půl 12. Betynka ještě v čekárně povídala, ale jak jsme vešly do ordinace, tak  ztichla a ani nepípla. I při injekci ani ň. Tak dostala bonbon a neřekla ani svoje "kuju" a pak ani "aoj". Až zase v čekárně mi povídala, že "bonbon ňamí" a pak že už "néni" :-) :-)  
Na cestě domů jsme potkaly balíkáře, tak jsem se ho ptala, jestli nepojede k nám a on, že mě má už danou stranou. Přišel mi balíček z MMB s nějakými Duplo doplňky. 
Odpoledne jsem zase háčkovala a teď večer jsem ještě musela zamíchat maso na sekanou na zítra. Jsem myslela, že mi umrznou ruce... ;-) Děsný, jak je to z té lednice takový ledový... 


K.

1 komentářů:

Ali řekl(a)...

Teda ta fotka mě vyděsila! V první chvíli jsem vůbec nevěděla, co to je :0)))