středa 5. května 2010

Kontrola, kytičky a párky

Dneska jsem byla s Honzíkem na kontrole. Musela jsem vzít s sebou i Bětku, protože jsem neměla hlídání. Moc teplo dnes tedy nebylo, ale alespoň, že nám nepršelo. I když v batohu jsem měla pro jistotu obě pláštěnky a pro sebe deštník. Honzík je na poslech dobrý, takže už v pořádku. Ven může na chvilku, aby si zvykal, ale vzhledem k tomu počasí ani ta chvilka  zřejmě nehrozí... Tak snad ho pak v pondělí zase neskolí nějaký "školkový" bacil. 

Cestou domů jsme okoukli předzahrádku před jedním panelákem. Mají tam fakt moc pěkný kytky. Bohužel foukal vítr, takže ne všechny fotky se mi povedly :-(
O kus dál jsou tyhle krásný keříky. Vůbec nevím, co to je, ale jsou fakt moc pěkný. Nevíte někdo, co to je? Jestli to voní nebo smrdí nepovím, protože to necítím :-(  Snad po operaci už si začuchám ;-)


Ještě jsem se musela stavit v Albertu pro suroviny na zítřejší oběd, a protože byly děti se mnou, tak mě "ukecaly" na dnešní večeři... ;-)


K.

2 komentářů:

Peťule řekl(a)...

Tyhle večeře jsou u nás taky oblíbené, hlavně se spoustou kečupu :-) Keřík neznám, ale vypadá fakt moc hezky.

Peťa řekl(a)...

taky naše oblíbená večeře, Davča spousty kečupy Niky ani náhodou. Kytky jsou boží!