úterý 25. května 2010

Parník

Dneska jel Honzík se školkou na výlet - na parník. Ráno v 9 se tu sice spustil liják, ale tak za 15 minut přestal. Když jsem pak šla asi v 10 ven, tak jsem jejich třídu potkala na zastávce tramvaje. Doma pak Honzík říkal, že se mu výlet líbil. Jen jsem nějak nepochopila, že prý ty parníky byly dva a jeden se pak odpojil... Tak to se pak budu muset asi zeptat paní učitelky. A taky jestli tam některá fotila.

Vyfotila jsem si Honzíka ráno u výtahu. Sice výraz má podivný, ale fakt se těšil :-) :-) :-)  Asi se chtěl tvářit důležitě, když ho tedy fotím... ;-) ;-) ;-) 
Zítra nastupuju do té nemocnice, tak nevím, jestli budu mít nějaké fotky. Foťák si tedy neberu. Ale když už jsem si koupila ten USB kabel k mobilu, tak můžu něco vyfotit s ním. Jen tedy nevím, jak ty fotky pak budou vypadat na PC... Ještě jsem to nezkoušela. Tak hezký zbytek týdne a já pak blog dopíšu zpětně.

Katka

2 komentářů:

Iva řekl(a)...

Katko, asi pozdě, ale hladký průběh přeji.

Katka řekl(a)...

Díky Ivo.
K.