čtvrtek 15. července 2010

Foukací fixy

Tak dneska jsem konečně mohla vyzkoušet ty foukací fixy. Jenom jsem si tedy radši udělala jedno tričko na zkooušku, protože jsem nevěděla, jak moc ty fixy budou "špinit" okolo a tak. Ale dělá se s nima v pohodě. Tohle tričko je malé a dostane ho Honzík. 


Tohle tričko už mám jako dárek pro tetu. Doufám, že se jí bude líbit.


Mimochodem ta postavička je Kokopelli.

Moc se mi tahle technika líbí a už se těším na další výtvory. Jenom nevím, jestli nějak špatně dýchám či co, ale kdybych je používala dlouho, asi bych si trochu podráždila své (i když mírné) astma... ;-) 

No a protože má dneska mamka svátek, tak jsem jí včera udělala nepečený dort, který jsme si dneska všichni s chutí dali. 


K.

2 komentářů:

Ali řekl(a)...

Ty jsi tak neuvěřitelně šikovná. Mohla by jsi na to založit živnost!

Katka řekl(a)...

No to asi ne. Musela bych malovat svoje obrázky, abych to mohla prodávat. Ale to by to asi nikdo nekupoval.... ;-) :-)