středa 21. července 2010

Šablonky

Dneska jsem zase projela net a našla spoustu pěkných šablonek na vyřezávání. Tak jsem si jich hodně uložila. Jen tedy nevím, jestli je vůbec zvládnu všechny někdy použít :-) :-) :-)  Hned jsem si i nějaké vytiskla a do fólie už jsem vyřezala tu loď a z jedné strany kočku a koně. Napadlo mě totiž, že bych to mohla zvládnout vyřezávat jako když se obkresluje. Jen to tedy nedělám fixou, ale rovnou skalpelem. Pak to vezmu ještě z druhé strany (to už nemusím tolik tlačit) a je to pěkný a nemám tam zbytky té fixy. 


K.

3 komentářů:

Iva řekl(a)...

Katko Heeeelp - transferovou tužku myslíš na hedvábí?? To paní v obchodě nevěděla co po ní chci - o přežehlování transfer. tužky nikdy neslyšela.
No a když jsem zkoušela to tedy nakreslit voskovkou přímo na Pečící papír a přežehlit na tričko - tak mi černá voskovka se přežehlila na červenou. Chjo.

Katka řekl(a)...

Ivo, ta fixa na hedvábí by se možná dala taky použít, ale lepší je ta transferová tužka. Tu pak vypereš. S tou fixou nemám zkušenost, jen u ní píšou, že zmizí za 2 - 3 dny. Koukni kdyžtak sem http://obchod.brydova.cz/index.php?news=&menu=item1:item0&authCode=&cat=HmatPOM&page=3 Tam jsou ty tužky, ať víš, jak vypadají.
K.

Iva řekl(a)...

Aha tak to tam vůbec neměli - tak já zkusím jinam zajít noo. Díky. :)