středa 4. srpna 2010

Bubák

V mém "internetovém okolí" propukla ponožkománie :-) :-)  Moc se mi zvířátka z ponožek líbí, ale protože jde o šití, tak jsem pořád váhala, jestli bych to zvládla. Nemám ani šicí stroj, takže bych vše musela dělat v ruce. No, ale včera jsem si tedy koupila 4 páry chlupatých ponožek, že kdybych se tedy rozhoupala, abych byla připravená :-) Otevřela jsem si odkazy s návody a pořád jsem je zkoumala, kde stříhat, jak šít, jaké  zvířátko by šlo nejlíp... 
Nakonec jsem si včera vzala jedny svoje obyčejný ponožky a že to tedy zkusím. Na nečisto. Po pár zmatcích, že jsem to spletla, jsem nakonec zvládla udělat tělo se zadníma nohama a přišít hlavu. Takže tu chci ještě moc poděkovat Talpince za její rady a porady a že mě neposlala do hájíčka :-) :-) Večer už jsem nic nefotila, nechala jsem to na dnešek. Torzo psa dala na komodu a šla spát.
Ráno, když děti zjistily, že mám něco na komodě, tak se Honza ptal "Mami, co to je?" a Bětka bez rozmýšlení odpověděla "Bubák." :-D :-D  No to člověka fakt potěší... ;-) ;-)




Když jsem přišila přední tlapky, čumáček a ocásek, tak zase přišla Bětka skouknout, co dělám. Tak jsem se jí ptala "No nevypadá to jako pejsek?" Na to neodpověděla. Tak jsem jí řekla, ať mi ho zase půjčí, že mu přišiju ouška. Z Běty vypadlo "Bude mít ouška, bubák". No fakt si to nenechala vymluvit. Takže až když byl úplně celý hotový, tak už byla ochotná přistoupit na to, že je to tedy pes :-) :-) :-) 


Berte ho s rezervou, je můj první (a doufám, že ne poslední) :-)




K.

1 komentářů:

Petra řekl(a)...

Ty se činíš, jsou moc krásný!!! Šikovná.