neděle 1. srpna 2010

Čepice

Příští týden má kolegyně narozeniny. Má ráda háčkované věci a tak jsem si říkala, že bych jí udělala čepici. Takovou tu nad uši, co sluší hlavně dlouhovlasým. Tak jsem si ji našla v časopise, vzala přízi a háček a včera začla háčkovat. Jenže brzy bylo vidět, že ač je v časopice vyfocená dospělá ženská, tak návod odpovídá spíš dětské hlavičce... No i tak jsem čepičku dodělala, když už jsem ji měla v podstatě skoro hotovou. Dneska jsem ji zkoušela Bětce, abych věděla, jestli je potřeba ještě přiháčkovat další řady, ale stačilo ji už jen obháčkovat. Šla háčkovat docela rychle, tak přemýšlím, jestli mám pro kolegyňku udělat novou (stačí přidat na začátku pár sloupků) nebo jestli mám letos poslat jen gratulaci a čepici udělat až příští rok ke kulatinám... 


Odpoledne jsme si všichni (kromě Járy, který je v práci) zašli na zmrzlinu a před naším domem jsem si vyfotila jednoho "kreativistu" ;-) :-)


K.

0 komentářů: