středa 8. září 2010

Bekovka

Tak už ji mám!!!! Hurá!!! :-)  Včera jsem ji  začla háčkovat, ale protože u návodu není určeno, jak vypočítat velikost, tak mi přišla malá. Tak jsem kus upárala a začla znovu. Dneska večer jsem ji dodělala. Je to moje první bekovka a asi nebude poslední :-) :-)   Bětce sluší na hlavě všechno :-) Zítra ji ještě vyfotím na Bětce a uvidím, jestli ji nechám bez ozdob nebo na ni něco přidám. 


K.

5 komentářů:

Petra řekl(a)...

Tak ta je parádní!!!!!!!!! Už jsem nakukovala na BC na háčkovací diskuzi. Nevíš o nějakých stránkách, kde bych se naučila základy háčkování, tohle by se mi líbilo na naší Bětulu;-) P.

Katka řekl(a)...

Petro, zkus se podívat na www.rucniprace.cz a nebo kouni na MMB do sekce NÁVODY - tam se dají najít i odkazy na youtube, kde máš i ukázky, jak háčkovat. Jen tam tedy ty Američanky podivně držejí háček ;-) :-) Jako tužku. A kdybys něco potřebovala ještě vědět, tak klidně napiš do háčkovací diskuze.
K.

Petra řekl(a)...

Díky, zkusím kouknout a něco zkusit, jen nevím, jak to půjde s naší novou mindou :-)))

Katarina řekl(a)...

Ahoj Katko, super čepička. Mohla bys dát odkaz na návod? Předem díky. Katka

Anonymní řekl(a)...

fakt ja paradni!!!Mohla bys dát odkaz na návod? Předem dik kveta