středa 15. září 2010

Já, já, já, jenom já...

Tak jsem zase o rok starší. Neberu to nějak tragicky, prostě to utíká všem stejně ;-) :-)  Honzík bude mít narozeniny v pátek, tak jsem si říkala, že nebudu dělat dva dorty, že ho bude mít jen on :-)  Ale abysme si přeci jenom  dneska dali něco ke kafi, tak jsem udělala takový moc dobrý koláč. Je tedy docela kalorický, ale dělám ho tak 2x do roka, tak to určitě přežijeme... ;-) :-) :-) 


K.

5 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

vypadá k nakousnutí :) vcelku i když nejsem na sladký tak bych ochutnala :) no nechám si zajít chuť :) ale ještě jednou - všechno nejlepší :)

Katka řekl(a)...

Děkuju :-)
K.

Peťa řekl(a)...

Dodatečně vše nej a nej!!!! Hodně štěstí a zdraví!! Buchtička je náramná, hned bych si dala něco dobrýho :-)

Iva řekl(a)...

Katko ještě i tady dodatečně vše nej. A kytička je taky tvoje??

Katka řekl(a)...

Děkuji za přání :-)
Ivo, jo jo, kytička je taky moje. Ještě mi k ní pak synovec přidal nějaké další karafiáty.
K.