pátek 10. září 2010

Nejen nákupy

Po obědě jsme s Járou a Bětkou zajeli do Globusu, aby mi tam Jára koupil dárek k blížícím se narozeninám. Chtěla jsem totiž hodinky, ale musela jsem si je vyzkoušet. Betynka byla nadšená, že jede v autě :-)


Jára dopoledne přidělal krmítko pro ptáčky, protože zima už se blíží a koukali jsme, že k sousedům už létají sýkorky. Odpoledne létaly už i k nám :-) Tak měly děti o zábavu postaráno. Ale musím přiznat, že na ně ráda koukám taky :-)


Navečer pršelo a najednou začlo svítit sluníčko. Tak jsem honem běžela na druhou stranu bytu, jestli bude duha a byla. Tentokrát krásný velký oblouk.


Večer byl zase krásný západ slunce...


...a po dešti zbyly jen kapky na zábradlí.


K.

2 komentářů:

Ali řekl(a)...

Nerozmazlujete vy ty ptáčky trošku? Já začínám krmit s příchodem prvních mrazíků :0)

Katka řekl(a)...

My si je učíme, aby k nám lítali ;-) ;-) :-D A já myslím, že zima tu bude už brzy...
K.