čtvrtek 14. října 2010

Čepičky pro Kubíčka

Dneska jsem dodělala čepičky pro Kubíčka. Dělala jsem je současně :-)  Tak už jen zapošiju nitky, o víkendu přibalím do balíčku a v pondělí poletí přes velkou vodu. 



K.

3 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

no ty jsou ,,,normálně už sem tady studovala sem tam nějaký návod ...ještě vlnu jehlice doma mám ,,,,sice nejsem žádná pletařka nebo tedy háček ...a zkusím to taky :-) to je normálně nakažlivý jako to pečení....suprr

Katka řekl(a)...

Jen se, Jani, nakaž :-) :-) A počkej, jakou budeš mít radost, až uděláš první čepici :-) :-)

K.

Janina64 řekl(a)...

ahojky to víš že se pochlubím ať to dopadne jak to dopadne...já radši šiju a vyšívám ale to teď není aktuální ...tak opráším vědomosti a pustím se do toho ,,,ségra i švagrová jsou pletařky ...ale to než jim vysvětlím co chci tak to Sábě radši koupím ,,,už vyšli ze cviku obě dvě jsou v důchodu a nemají čas,,,,:-)
a jinak křížaly taky mizí to nevydržím někam šoupnout na zimu....
a pekáče mě vyburcovala jedna známá ...takže sem jí je scháněla ..a samo že sem taky neodolala ...no nekup to? tak se mějte ,,my razíme na pohotovost na ORL Sába probrečela celou noc s ouškem,,,ach jo!pápá