pondělí 4. října 2010

Doktoři a léky

Odpoledne jsem šla k obvoďákovi pro léky, tak jsem se stavila i na ORL. Tam mi doktor skouknul dutiny a prý se mu to nelíbí. Napsal mi antihistaminikum Claritin, abych to brala na noc, aby mi splaskla sliznice. A pokud mi do středy nebude líp a neklesne mi teplota, že mám přijít, abych pak neměla zánět dutin. No samý radosti... 
V lékárně mi magistra řekla, že ty prášky mám brát na lačno. Tak na ní koukám a říkám, že je ale mám brát před spaním, to že tedy nalačno nebude. A prý že tak 2 hodiny po večeři, pak že už přeci nic jíst nebudu. No a protože si vždy čtu příbalové letáky, tak jsem koukla i do tohoto. A co nečtu:
Užívání přípravku CLARITINE s jídlem a pitím:
CLARITINE se může užívat před jídlem nebo současně s jídlem.


Tak kdo má pak pravdu... ;-) ;-) ;-) 




K.

0 komentářů: