čtvrtek 30. září 2010

Jehlice

Sháním kulaté (kruhové) jehlice dlouhé jen 40 cm. Jsem netušila, jaký je to problém... Nikde je nemají. Našla jsem tedy nějaké na internetu, ale za strašné peníze plus tu samou cenu za poštovné... To jako fakt nedám. To ať si to nechají... Pak jsem dostala info, že je mají v jedné galanterii v Libni - to mám zase docela z ruky a nevím, jestli bych to vůbec stihla zpět, abych mohla vyzvednout Honzu. Tak u nás v galanterii je SNAD paní objednala, ve středu se mám přijít zeptat, jestli dorazily. Sice pořád hlavně háčkuju, ale chci udělat dětem nákrčníky, a na ty budou lepší ty kulaté jehlice. Když je ale neseženu, tak buď nákrčníky nebudou, nebo je budu muset udělat na rovných a pak sešít - jenže takhle jsem to nechtěla.... Tak jsem zvědavá na tu středu... 
Ještě jsem si (s nadějí) sjela na Kavalírku pro jehlice dlouhé 60 cm, jestli by to třeba nešlo na nich, ale i ty jsou pořád moc dlouhé.... :-( 






K.

P.S.
Bětka měla v dudlíku takovou díru, že (pod mým dohledem) dudlík vyhodila. Nový už nedostala. Ukecávám ji tu, že už je velká holka, a že velké holky už nemají dudlíka ani na spaní.... Tak jsem na to zvědavá...

1 komentářů:

Ali řekl(a)...

Nás to taky čeká. V dudlíku díra jak hrom a další kupovat nebudu. Ale ještě se toho trochu vnitřně bojím, David spí špatně i s dudlíkem. Musím k tomu pevně dozrát, ale už to dlouho trvat nebude!