úterý 26. října 2010

Ocenění

Včera jsem od Talpinky dostala toto ocenění:


Docela mě tím překvapila. Mile, samozřejmě :-)  Moc Ti za něj, Marti,  děkuji!!! 
Akorát tu už od včera přemýšlím, čeho se má týkat ta kreativita, za kterou jsou toto i jiná ocenění. Jestli za vzhled stránky, nebo za tvůrčí činnost blogera...? 

Pravidla pro udělení jsou:

1) Poděkovat osobě,která vám ocenění věnovala
2) Umístit logo na svých stránkách
3) Dát odkaz na osobu, která vám toto ocenění věnovala
4) Napsat o sobě 7 věcí, které mohou být zajímavé pro ostatní
5) Nominovat 7 tvůrčích blogů
6) Dát odkazy na vámi nominované blogy
7) Napsat na vámi nominované blogy, který prozradí vaše jmenování...

Když jsem si tento blog kdysi vytvořila, tak jsem se věnovala digitálnímu scrapbooku. Nebyla jsem v tom tedy kdovíjak úžasná, ale bavilo mě to. Pak jsem otěhotněla s Bětkou a naprosto jsem neměla chuť ani náladu na tuhle tvorbu. Sem tam jsem nějaké LOčko udělala, stáhla jsem si freebie nebo koupila pěkný kit, ale už jsem se tomu nevěnovala tolik jako dřív. Třeba zase časem bude ta správná chuť :-) Během scrapovacího období jsem ještě objevila kouzlo korálků. Taky úžasná věc. Ale teď jsou korálky uklizené, protože na ně je taky potřeba klid a dvě malé děti, které by chtěly pomáhat, by mě spíš znervózňovaly (a ještě bych musela hlídat Bětku, jestli mi ty korálky nejí :-D ). Nedávno jsem se vrhla na malování obrázků na trička. U toho tedy děti pomáhat nechtěly :-) :-)  Jsou nadšené jako já z výsledného obrázku a rády hotová trička nosí - to potěší asi nejvíc :-) Dokonce jsem si i vyřezávala šablony na stírání voskovek. Ale i na foukací fixy. Ještě mám hodně obrázků nevyřezaných, tak doufám, že se k nim ještě dostanu. Pak mě právě Talpinka "nakopla", abych taky zkusila udělat ponožkáčka. Samozřejmě, že jsem si nejdřív počkala, jak dopadnou ti její :-D :-D Akorát tedy musím přiznat, že jsem udělala jen dva. Určitě musím udělat ještě další, protože jsem je chtěla poslat Kubíčkovi. Ať má taky nějaký originální dáreček. Ponožek mám na to doma dost a dost :-) No a už je to delší dobu, co jsem se vrátila k háčku. A i díky holkám z háčkovací diskuze na BC jsem udělala spoustu pěkných věcí. No a samozřejmě i díky mým dětem jsem toho spoustu udělala - copak by bezdětného člověka napadlo jen tak si pro sebe uháčkovat medvídky? :-) :-)  A vlastně i díky dětem jsem se vrhla i na windowcolors :-) Ještě mě tedy hodně zaujalo pletení z pedigu, ale k tomu jsem se ještě nedostala. Snad časem. A vlastně ještě mě hodně láká ten kurz malování - jak se jako "probudí" pravá mozková hemisféra a člověk umí malovat :-) Malování mám tedy ráda už od mala, ale bohužel se mi rozchází představa toho, co a jak bych namalovala a pak ta skutečnost. No a dneska "jedu" v projektu 365. Zpočátku jsem se snažila mít fotky víc umělecké, ale když jsem viděla, jak krásně fotí ostatní holky z projektu, tak jsem to víceméně zabalila. Takže teď mám fotky spíš dokumentační k danému dni a občas se mi povede nějaká ta "lepší" :-) 



Tak koukám na ta pravidla a myslím, že první 4 body jsem splnila. I když je tedy nemám vyloženě očíslované a taky nevím, jestli ten můj monolog bude pro ostatní zajímavý :-) :-)  

A tady jsou mé nominace:



Všechny nominované znám díky Baby-Café, s některými mě pojí digitální scrapbooking, s některými Projekt 365 a s některými stejně staré děti. Ráda k nim na blogy chodím, čtu si, jak se mají a co je u nich nového, prohlížím si krásné fotky nebo scrapy. 

Katka

2 komentářů:

Absa řekl(a)...

GRATULUJU :))
TY SE DIVÍŠ, ŽE ZROVNA TY JSI KREATIVNÍ? TAKOVÁ ŠIKULKA???
ALE JDI TY, KECKO :-))
VŽDYŤ MÁŠ TAKOVÉ KRÁSNÉ VÝROBKY, JENOM NAD TOU BEKOVKOU JSEM SLINTALA, JAK JSI ŠIKOVNÁ ;-)))
MOC TI TO PŘEJU, OCENĚNÍ DOŠLO NA SPRÁVNOU ADRESU :)

Katka řekl(a)...

Děkuju :-)
K.