čtvrtek 28. října 2010

Žlutý oběd

Dneska jsem udělala k obědu kuře s ananasem. Fakt dlouho jsem to nedělala, tak jsem si řekla, že budeme mít alespoň nějakou změnu. Betynce jsem ukazovala v hrnci, že budeme mít žlutý oběd - tak říkala jůůů a byla taková hezky nadšená. U oběda mi pak říkala "je to moc dobré, maminko, ňamka" :-) :-)  Zato Honza se v tom rýpal... Nakonec si nechal vybrat ten ananas a zbytek dojedl. Ale bylo jasné, že k večeři to tedy jíst určitě nebude. Já už nevím, co bych mu měla vyvařovat. Pořád mu něco nechutná nebo se mu to nelíbí... Ale přeci kvůli němu nebudu vařit dvě jídla. Tak jsem si dneska řekla, že to tedy ne. Prostě buď sní to, co se uvaří, nebo ať si vezme chleba. My ostatní to normálně jíme. Tak má prostě smůlu...






A včera jak jsem byla posunutá v čase, tak dneska ráno jsem byla taky - věděla jsem, že ráno na Barrandově bude Mašinka Tomáš, tak jsem dětem pustila televizi a zjistila jsem, že to tam ještě není. Tak mi hned prolítlo hlavou, že se vlastně měnil ten čas a musíme si ještě hodinu počkat... :-D :-D :-D   Fakt mám dost... :-D :-D

K.

1 komentářů:

Safira77 řekl(a)...

je to chlap... :-) mám to doma stejný..mnam..ale kuře s ananasem...bych mohla udělat..dík za tip :-)