čtvrtek 18. listopadu 2010

Človíčkov

Včera mi psala Iva, že dneska odpoledne pojedou s Martinou a dětma do Človíčkova na Zličín a jestli se tam nechci taky stavit. Tak máme to kousek, tak proč ne. Ještě jsem si řekla, že se tam můžu stavit u Deichmanna, protože děti by už zase potřebovaly nové bačkory. Nevím, co s nima dělají, ale např. Honza má půl bačkory úplně sedřenou. Přitom je skoro pořád bez nich :-D :-D   Je to nějak mimo moje chápání :-D :-D  No tak u Deichamanna jsem nic nesehnala. Potřebovala jsem velikost 25 a 31 a měli skoro samé 23 a pak od 33 víc. Pak jsem hledala Človíčkov - jsem myslela, že je tam někde co jsou ty "restaurace" a ono prd. Musela jsem zase zpět k Intersparu. Tak jsem zaplula ještě i tam, protože jsem zapomněla vzít dětem pití (jsem doma  zapomněla dokonce i mobil - to je tak, když se na mě spěchá...). Pak už jsme šli do Človíčkova, kde už holky s dětma byly. 
Honzík si oblíbil takové malé autíčko a chtěl být jen v něm. Jenže pak šel na záchod a když se vrátil, nebylo tam ani jedno volné. Tak chodil za jednou holčičkou, jako že ona má zrovna to jeho. Tak jsem čekala, jestli ji jako bude z toho auta vyhánět - no neměl k tomu daleko. 


To Bětce bylo celkem jedno, co má. Jestli autíčko (že by došel benzín? ;-) ;-) :-D ) 



nebo malou koloběžku


nebo velkou koloběžku... :-)


Nakonec jsem je viděla i na trampolíně - Honzík se přidržoval při kraji, Bětka skákala jak žabka na prostředku :-D :-D   Z toho ale fotku nemám. 

Alenka s Davídkem


Markétka se nechtěla fotit a vypadala, že by nejradši šla už spinkat.


Když jsem byla v tom Sparu, tak jsem si tam koupila ta zdobítka od Dr. Oetkera. Nikdo mi totiž neporadil, jestli na zdobení perníčků musí být opravdu jen ta bílková poleva. Jako většina řekla, že ta vodová mi asi poteče, ale nikdo to neměl vyzkoušené. Jsem si právě říkala, že když by tam bylo hodně cukru, že by třeba netekla. No tak jsem nakonec koupila tyhle - s těma může zdobit i Honzík.
Tak jsem si to večer ještě hned i vyzkoušela :-)


K.

1 komentářů:

Iva řekl(a)...

Jééé to jste měli fajn sraz. :)
A jdu s křížkem po funusu, ale já dělám polevu na perníčky jen z citronky a moučkového cukru, ale není bílá je taková šedá, průsvitná prostě takhle krásně jako ty Otker to neumí - loni jsem koupila Otker a dávám už jen je. :)