středa 24. listopadu 2010

Spáči

Už jsem si říkala, že dneska asi budu bez fotky. Ráno sněžilo, že jsem byla ráda, že vůbec vidím přes brýle. Natož do toho vytahovat foťák. Odpoledne sice bylo líp, ale to jsem vyzvedávala Honzu ze školky i s nákupní taškou a protože mě tlačily boty, tak jsem se už nemohla dočkat, až budeme doma. Jedině, že jsem si mohla vyfotit ten puchýř na malíčku, co mi prasknul... Já se asi zblázním - když už si konečně koupím nové boty, tak mě nakonec snad budou tlačit. Ale ne proto, že by mi byly malé, spíš jsou volnější, a to bude zřejmě ten problém. Že bych nosila dvoje ponožky? ;-)  Živě si představuju, jak mě to bude zase bolet zítra, až půjdeme do školky....

A nakonec jsem tu fotku udělala v půl 11. Šla jsem dát Honzu vyčůrat a naskytl se mi tenhle pohled :-) :-)


Než usnul, tak se zabalil do dečky s  ušima :-) :-) :-)   Tak jsem se šla rovnou podívat, jak leží Bětka a taky zajímavě :-) :-) :-)


Jo jo, takhle jsou takoví hodní :-) :-) :-)   Poslední dobou se pořád hádají (o všechno), do toho Běta ječí (kvůli všemu) a pak za mnou oba chodí žalovat, co mu ten druhý udělal, nepůjčil, nedal.... Já se snad do té práce začnu těšit... ;-) ;-) ;-) :-D :-D :-D 

K.

3 komentářů:

Vlasti Divišová řekl(a)...

Koukám, je to všude stejný :)

Janina64 řekl(a)...

ahojky ,,,hezký den přeji vše nej k svátku,,,, jinak fotky dobrý,,,pá

Katka řekl(a)...

Jani, díky :-)
K.