sobota 27. listopadu 2010

"Vyžírky" ;-) :-)

Ráno napadlo něco sněhu. Musela jsem dopoledne do obchodu a bylo to tedy trochu namrzlý. No naštěstí jsem sebou neflákla :-)   Děsně se bojím na náledí. Jako dítě jsem si zlomila ruku na klouzačce a od té doby mám tak trochu panickou hrůzu, když je namrznuto. Jo a dokonce už mě netlačí boty!!! Sláva!!! :-)  Levá noha dobrá a na pravé jen trošičku malíček, jak mi tam prasknul ten puchýř. 


Odpoledne jsme jeli na návštěvu a Honza s Bětou dělali, jak když týden nejedli... Snědli Domčovi celý pytel křupinek...


Cestou domů to Bětka v autě zalomila. Tak jsme se báli, že bude zase ponocovat, ale usnula kolem půl 10, takže to zas tak moc  hrozné nebylo :-)



K.

2 komentářů:

Petra řekl(a)...

Káťo, ta růžová čepička je nádherná!!! A malá je sladká, to všechny, když takto spí, co :-)))

Katka řekl(a)...

Díky :-) To je ta s bambulí :-)
K.