středa 1. prosince 2010

Karty

Odpoledne jsem si šla k doktorovi pro recept a zrovna v tu dobu začlo zase sněžit. Ale byla to taková ta zmrzlá krupice a vítr to foukal proti mně. Docela nepříjemné. Akorát jsem netušila, že je -6 °C. To jsem zjistila až doma. Proto jsem měla tak zmrzlé nohy  :-)  Ty džíny jsou v zimě fakt na prd. Zítra skočím do krámu pro nějaké lepší (= teplejší) kalhoty. 
Měly jsme v plánu s mamkou, že až dorazím domů, že si půjdeme zahrát pinčes, ale mamka říkala, že jí je taky nějaká zima, že nepůjdem a že si radši zahrajeme karty :-)  


Ten sníh pořád padá. Silnice za chvíli nebude ani vidět. No a silničáře jsem tedy neviděla od včera ani jedny... Zato jsem slyšela v rádiu, že prý některé radnice se rozhodly, že sníh uklízet nebudou. Že prý je vyjde levněji zaplatit za úraz. 
K.

0 komentářů: