sobota 1. ledna 2011

Čočka

Na Nový rok se má jíst čočka, aby prý bylo dost peněz. No nevím, jestli to funguje... ;-) ;-)  Já čočku moc nemusím, ale už vloni jsem dělala čočkovou polévku, která mi tedy chutná, takže letos byla v plánu taky. I Járovi moc chutná, Bětka ji taky snědla v pohodě, jen Honza se zase ofrňoval... Klasika... :-) :-)


Navečer jsem konečně dodělala Bětce čepici, co jsem tu měla rozdělanou už hodně dlouho. Koupila jsem jí pruhované rukavice a pak jí začla dělat pruhovanou čepici. Ale pak mi nějak nevycházel čas, abych ji dodělala. Naštěstí je pořád zima, takže ji ještě užije :-) :-)




A ještě chci dodat: Všem vám do nového roku 2011 přeji vše to nejlepší, hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky a pohody!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

K.

1 komentářů:

Bigmall řekl(a)...

Dekujeme za prani...