sobota 19. února 2011

Nabitý den

Ráno jsem chtěla jet do Domu látek na Letné, ale nějak jsme dýl spali a pak než jsem udělala všechny snídaně a čaje, tak jsem byla nějaká uhoněná a venku bylo trochu nasněženo a mlhavo... No prostě se mi pak už nechtělo, protože bych se honila, když tam mají v sobotu jen do půl 1. A od nás je to trochu dál. 
Tak jsem si řekla, že se vrhnu na to Honzíkovo tričko na karneval. Připravila jsem si tričko, vycpala podložkami, dala šablonu a začla foukat. Použila jsem na to totiž foukací fixy. Po prvních kolečkách jsem si řekla, že to tedy bude maso, že jsem si na sebe upletla bič. Ale vypadalo to fakt pěkně...



No jo, ale já měla doma jen dvě sady foukaček, a to ještě jedny už byly načaté. Takže jsem si řekla, že budu muset vyběhnout do papírnictví a přikoupit. A napadlo mě, že by tam mohly mít taky nějaké jinačí barvy, u kterých nevypustím duši. Protože jestli jste někdo s foukačkama dělal, tak uznáte, že to je docela vyčerpávající :-) 
Měli tam nějaké textilní barvy v rozprašovači, tak jsem je tam zkoumala, jestli je mám koupit nebo ne. Je to docela malá lahvička a stojí 72 Kč. No nakonec jsem tedy ty 4 barvy koupila a ještě vzala jedny ty foukačky. 


Po obědě jsem je hned vyzkoušela, ale radši na zádech, protože ty barevné odstíny jsou jinačí, než u těch foukaček. No...moc mě tedy nenadchly... :-(  Ale protože už jsem to měla rozdělané, tak jsem s nima udělala ta záda celá. 


Ty barvy cákají moc, takže žlutou mám spíš žluto-modro-zelenou a i ostatní barvy jsou podivný... Ach jo... Ale abych udělala to tričko nové, na to tedy fakt nemám.... 
Pak jsem se vrhla zase na ten předek a že ho tedy udělám celý těma foukačkama. Fakt je to tedy šichta. Ale jedno pozitivum to přeci jenom mělo - nějak mi povolily dutiny a pořád jsem smrkala jak divá :-) :-) :-)  Akorát, že mě teď z toho tedy i bolí hlava... 
Protože jsem to dělala v kuchyni, tak jsem si užívala i společnost sýkorek (plus semtam vrabčák a zvonek), které dneska byly jak divé.Jsem jim tam nasypala vyloupanou slunečnici smíchanou s dýňovýma a piniovýma semínkama. Ty piniový semínka mi totiž nedělají dobře. No ale jim zřejmě nevadily :-)   







Když zaschly barvičky na předku, tak jsem je přežehlila a mám hotovo!!!!!  Kompletní kostým vyfotím až jindy. Zatím jen to tričko. I s tou moc nepovedenou zadní stranou. Ta mě fakt moc mrzí....



K.

0 komentářů: