středa 16. března 2011

16/365 II. - To byl zas den...

Dneska byl nějaký bláznivý den. Ráno jsme zjistili, že má Bětka nějaké podivné pupínky. Při bližším ohledání jsem zjistila, že to budou nejspíš neštovice. Během dne pár pupínků přibylo, takže to jsou fakt neštovice. 

Už pár dní si prohlížím stránky se šicími stroji a nakonec jsem si i jeden vybrala. Dokonce i ta prodejna je blízko. Dneska ráno mi přišla od Járy SMS, jestli si ten stroj radši nechci objednat, aby ho pak ještě měli. Když přišel domů na přestávku, tak se mě ptal, jestli do toho obchodu nechci radši zavolat, jestli ho tam vůbec mají. Tak jsem zavolala. Pán mi řekl, že ho mají a že můžu přijet. Pak jsme se domluvili, že když ho objednám přes net, že bude za tu cenu tam uvedenou, jinak že v obchodě je o něco dražší. Tak jsem poslala objednávku a vyrazila. Cestou jsem se ještě stavila v lékárně pro tekutý pudr pro Bětku. V prodejně už na mě čekal stroj zabalený a převázaný, aby se mi dobře nesl :-)  Přikoupila jsem si ještě nějaké nitě a 6 cívek (abych měla do zásoby). 

Cestou do školky pro Honzíka jsem se stavila ještě v papírnictví a koupila jsem si tam 8 polystyrénových menších vajíček. Chci na ně pak naháčkovat nějaké "oblečky" :-) 

Stroj jsem rozbalila, až když jsme přišli s Honzíkem domů. A to mě ještě Jára popoháněl, že už chce vidět, jak vypadá :-) :-)  Vypadá fakt pěkně :-)


Bětka večer obrečela, že se nemůže koupat. A to to bez koupání musí vydržet až tak do soboty večer či neděle ráno (jak řekla sestřička). Tak jsem ji jen otřela na intimních místech (kde ty potvory už má taky) vlhčenými ubrousky a namazala další neštovice, co vyskákaly. 

A před chvílí mi Jára ukázal, jak se navíjí cívka se spodní nití, jak se navléká nit a tak :-)  Jsem si říkala, že tu nemám žádnou švadlenku, co by mě zasvětila do šití na stroji a přitom mám :-) :-) :-)   Kdysi prý něco šil na máminým Luczniku :-)  Tak mě tak napadá... Ten stroj jsem dostala (hodně) dopředu k narozeninám, ale jestli si ho nakonec nechtěl koupit pro sebe.... ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) :-D

K.

2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

AHOJKY ,,,tak to je fofr a stroj je doma ....jo já mám právě ten stařický polský ,,lucnik,,a pořád šije...i když si po taji taky přeji nový....jo a ty neštovice bych brala Sába ještě neměla žádnou dětskou nemoc fakt to je docela síla...chudák pak to bude mít problémový..tak vydržte a těším až se pochlubíš co jsi ušila...pá

Ali řekl(a)...

Aby u vás nakonec nebyly boje o stroj :-)