čtvrtek 24. března 2011

24/365 II. - Zase nákupy

Zajela jsem si ráno do Proposu (tam jsem koupila stroj) pro další špulky na spodní nit. Když už jsem tam byla, tak jsem koukala, co tam všechno mají a k těm špulkám jsem si ještě něco málo přibrala... ;-) ;-)  Ta krabička na špulky je super, teď je mám všechny krásně srovnané a přehledné. No a ty nůžky jsou KAI, které holky z Galerie moc chválily. Nemám tedy ty největší, ale myslím, že i tahle velikost bude stačit. A stříhají tedy fakt moc pěkně.


Pak jsem ještě zajela zase k Mrázovi na Letnou a taky ještě něco přikoupila. A už se budu muset zklidnil, protože to za chvíli nebudu mít kam dávat. A zapomněla jsem se tam  zeptat, jestli už mají to magnetické  zapínání.... Že by skleróza...? ;-)


Odpoledne jsem se pustila do Tesí podle Bellet. Zítra ji snad dodělám. Tohle je přední díl:


K.

0 komentářů: