sobota 26. března 2011

26/365 II.

Dneska Jarek přesadil ta rajčata, tak měly děti divadlo :-)  Rajčata vyfotím až zítra, neděle je jejich den. Jarek ještě přivrtal v kuchyni lištu na roh zdi, nějak se nám tam drolil. Vůbec byl dneska Jára nejaktivnější. Dělal si pak ještě nějaké věci na model a nakonec šel na noční. Mně se dneska nic nechtělo. A k tomu mě ještě pobolívá hlava. Tak je asi nějaký jiný tlak či co. Taky je celý den pod mrakem. Vlastně jsem jen tak přemýšlela, co bych ještě  ušila. Jenže na něco si netroufám a na něco mi zase chybí materiál. No a taky, že musím vymyslet nějaké dárky pro Betynku - blíží se jí narozeniny. I když někdy mám pocit, že by jí stačila velká hromada čokolády :-) :-) :-) 

K.

1 komentářů:

Peťa řekl(a)...

ahoj Kači, díky za koment :-) jinak mě ti taky bolela hlava v sobotu a dnes taky trochu ráno a to na bolesti netrpím, tak asi něco vážně bylo ve vzduchu :-)
PS: chci taky aktivního manžela :-D