neděle 27. března 2011

27/365 II. - Hostina

Ráno jsem vyfotila ta rajčátka. Těch tedy je :-)  Jsem zvědavá, kolik se jich nakonec ujme. Jestli všechna, tak nakonec budeme mít rajčatové hody :-) :-) 


Dneska jsem udělala Honzíkovi radost - k obědu měl hostinu :-)  Pro vysvětlení: On má představu, že když se okusuje maso z kosti, že je to hostina. Jednou jsme byli v Albertu a jak tam mají u uzenin ten gril, tak tam viděl grilované kuře a hned volal "jééé, to je hostina" :-) :-)  Tak jsme dneska upekli spodní kuřecí stehýnka, aby měl to maso i s kostí. Když pak přišel do kuchyně a kouknul na talíř, tak se úplně rozsvítil a prý "jsem nevěděl, že bude dneska hostina" :-) :-) Fakt je srandovní :-) :-)


Bětka tedy jeho nadšení nesdílela, koukala do talíře dost nedůvěřivě a prý, že to papat nebude, že jí to nechutná. Tak jsem jí to sundala z kosti a pak už to jedla. Ale ten první pohled byl fakt úplně opačný, než ten Honzíkův :-)


Před chvílí jsem si ještě zkusila uháčkovat "obleček" na vajíčko. Jde to docela dobře, tak jich časem udělám víc. Stuhy jsem si koupila už dřív.


K.

0 komentářů: