pondělí 28. března 2011

28/365 II. - Domeček

Ráno tu zazvonila pošťačka a udělala mi dvojitou radost. Přišel balíček od Terči a obálka s únorovou Marinou. Terča mi poslala Secret, protože já ho tady nemůžu nikde sehnat. Prostě zmizel z obchodů. Vůbec nevím proč. Ale fakt ho nikde nemají. A v únorové Marině je zase spousta pěkných věcí a zaujaly mě tam domečky z plsti. Jsou šité v ruce, tak jsem si říkala, že ty bych mohla zkusit. Tak když večer děti zalehly - a dneska byly v posteli fakt brzy, už v půl 7. - tak jsem si nastříhala filc a pustila se do toho. Jako nemám ten domeček úplně dokonalý, trošku mi ujíždí střecha, ale myslím, že dětem se líbit bude. Napadlo mě, že udělám ještě nějaký a dostane je Bětka příští týden k narozeninám. Ještě uvidím. Ale dala bych prostě jeden Bětce a jeden Honzíkovi, aby mu to nebylo líto, že on žádné dárečky nemá. 


K.

0 komentářů: