úterý 29. března 2011

29/365 II. - Řidiči

Včera jsem se domluvila s paní ze sekáčku, že bych jí dneska donesla nějaké boty po dětech. Tak jsem probrala dětské boty a koukla i na nějaké svoje, když už jsem se hrabošila v botníku. A dopadlo to tak, že moje troje boty půjdou do světa. Nedošla bych v nich ani na tramvaj. A to nejsou až tak moc vysoký. Ale za ty roky doma se mi nějak rozplácla noha či co :-) :-)  Tak jsem si odpoledne skočila do krámu, jestli bych tam něco nenašla...a našla :-)  Tak snad se  mi v nich bude dobře chodit.


Odpoledne jsme se stavili za Jarkem na konečné, tak si Honzík s Bětkou zahráli na řidiče :-) :-) 







No a při koupání jsem Honzíkovi našla tři malinký podezřelý pupínky.... Před chvílí přišel, že je mu nějaké horko, tak jsem ho změřila a má 37,2. Jsem zvědavá, co z toho bude... 

K.

1 komentářů:

Iva řekl(a)...

Tak jestli neštovice tak rychlý a co nejlepší průběh přejeme. :)

Jééé a tedy tu tramvaj to by Honzíkovi každý kamarád ze školky jistě záviděl. :)