sobota 5. března 2011

5/365 II. - Nakupování (opět) :-)

Na dnešek jsem si naplánovala, že se zajedu podívat do Levných látek, pak do knihkupectví a pak se stavím ještě v Tescu. Jenže včera jsem si pořád říkala, jestli mám do těch látek jet nebo ne, jestli se nemám zase stavit v Kutilovi nebo někde v galanterii. Přeci jenom jsou ty látky dál, než bych chtěla. No nakonec jsem si dneska na zastávce řekla, že tam přeci jen zajedu. Jen jsem tedy netušila, že tam budu takovou dobu :-D :-D :-D  Pořád jsem nevěděla, co vzít. Něco jsem si vybrala a za chvíli jsem to zase vrátila a vzala si něco jiného... :-) :-)  Naštěstí je tam samoobsluha, takže ze mě paní nerostla :-D Nakonec jsem vybrala 3 látky, 2 kousky fleecu, 2 kousky filcu, bílý tkaloun a nějaké nitě. 


Detaily látek:




Protože už bylo docela dost hodin, tak jsem zašla pak už jen do toho knihkupectví. Měli jen tu jednu knížku, takže jsem ji nemohla porovnat s tou druhou. Tak snad jsem nekoupila něco, co mi bude na nic... Ono je to stejně hlavně o rukách... ;-) ;-) :-) :-)


K.

2 komentářů:

Hortenzie řekl(a)...

Ahojky Káti,

reaguji na Tvůj komentář, který jsi psala na můj blog. Řídím se takovým počítám, že když vím, kolik má dečka či krajka oček, tak krát 3 a tolik uháčkuji řetízkových ok. Takže krajka o pěti čtverečkách, háčkuji 15 řetízkových ok.

Snad jsem Ti trošku pomohla. Krásný den. Eva

Katka řekl(a)...

Díky moc, Evi. Jsem to chtěla mít bez přemýšlení... ;-) ;-) :-D :-D
K.