středa 9. března 2011

9/365 II. - Ikea

Ráno jsem si zajela do Ikey pro borůvkový džem, který mají fakt vynikající...


...a ještě nějaké věci k šití - entlovací nůžky a pár látek. Ta béžová je jen za 25 Kč za metr, tak na to moje učení je ideální :-) :-)   Vždy si radši udělám jednu věc na nečisto, než abych pak blbě střihla do drahé pěkné látky. Akorát jsem tedy v té Ikee byla vvalená z toho, že je tam v látkách samoobsluha a látku si tam každý stříhá sám :-) :-)  A ještě jsem si tam koupila ten organizér do šuplíku, snad to k něčemu bude...


Když jsem procházela kolem květin, tak jsem neodolala krokusům, takže jsem si je koupila taky :-)  Doufám, že vykvetou všechny. Nebo aspoň skoro všechny.


Když už jsem u těch kytek - mamka si v neděli koupila v Hornbachu hyacint a on roste jak blázen a dneska už kvete. Jen se tedy prodejce trochu (trochu víc) netrefil s tou barvou květů... ;-) ;-) :-)


A tady ještě přidávám ten slibovaný šátek, co jsem včera v noci dodělala. Dneska jsem jen zapošila nitky.


Detail ukončení:


K.

2 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Kačenko, až dnes se dostávám k odpovědi, je toho teď nějak moc a nestíhám nic, tak se omlouvám. O stránkách na šití nevím, ale mohu Ti doporučit časopis pro začínající švadlenky. Je to Marina, krásné postupy i nápady a jsem z něho unešená. Má i své stránky, kde najdeš vždy radu a dobré nápady. Pokud bys chtěla s čímkoli poradit, klidně mi napiš a já pokud budu vědět ráda Ti poradím a pomůžu. Jde jen o začátek a potom zjistíš, že to tak složité není ;) mail mám tomas.kopacek@centrum.cz a odkaz na časopis je tady : http://www.galeriemarina.cz/casopismarina/prodejni-fotogalerie/ Mimochodem, šátek máš překrásný...

Katka řekl(a)...

Dáši, děkuji. Marina mi přišla zrovna dneska :-) :-) Jsem si ji našla díky tomu, jak si procházím blogy holek šikulek :-) :-)
K.