úterý 15. března 2011

15/365 II. - Všehochuť

Ráno už jsem měla rozkvetlé první dva krokusy. Jsou fakt krásný. Snad vykvetou i ty další.


Jarek se mi cestou z práce stavil v Kutilovi a v provaznictví na Újezdě pro ten tenčí provaz. U Kutila koupil jen jeden a v provaznictví měli jen samé tlusté. Ale řekli mu, že tenké mají v provaznictví v Nuslích. Tak tam pro ně jel. Kdyby mi to zavolal, tak bych mu řekla, ať to nechá být. Je fakt hodný. Tam mi koupil 3 různý provazy, abych si mohla vybrat :-) :-)  


Dneska koupal děti Jarek, takže jim dal pěnu. Já dělám tzv. "rychlé koupání" :-)  Dneska té pěny dal asi nějak víc a nebo ji fakt poctivě našlehal :-) :-)


Večer jsem si  zkusila udělat nový košíček z tenčího provázku. Šel dobře. Ale to ucho musím zítra udělat znovu, protože 30 řetízkových ok na základ je málo. Je fakt, že jsem si to dno udělala o jednu řadu větší, tak jsem měla udělat delší i to ucho. Tak tohle schovám na nějaký menší košíček.


K.

1 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky tak košíček je moc hezký a určitě lépe vypadá než z vlny ,,,moc líbí....