pondělí 4. dubna 2011

35/365 II.

Odpoledne jsem se vrhla zase na tu tašku. Když jsem však našpendlila ucha, tak mi přišlo, že je to už nějak moc vrstev. Sice je to stejný počet jako u té první tašky, ale přišlo mi to nějaké silnější. Tak jsem dumala, co s tím. A nakonec jsem se rozhodla, že tam udělám knoflíkovou dírku na protažení tkalounu a místo tašky bude pytel na kostky. Honzík s Bětkou totiž dostali od Toma dřevěné kostky, s kterými si on hrál jako dítě (už je to velký kluk - 17 pryč), tak si je teď budou moct rozdělit, aby se nehádali :-)


Jen mi přišel takový obyčejný, smutný...no prostě nic moc. Ale mám tu přeci voskovky na textil a šablonky, co jsem si dělala!!!! Tak jsem si k tomu večer u televize sedla a je hotovo. Jen mě tedy  zase bolí prsty. Musím vymyslet nějaký fígl na to stírání voskovek... Doufám, že z toho nebudu mít zítra puchýře... ;-) 


K.

2 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

Parádní! :)

Petra řekl(a)...

Fakt šikovná na všechno!