pátek 22. dubna 2011

53/365 II. Nové látky :-)

Protože je Jára doma, tak jsem nemusela pospíchat z práce. Domluvila jsem se s ním, že si zajedu k Mrázovi a pak do Proposu. 

U Mráze jsem nejdřív skočila do té části se slevama a ulovila toto:


Tahle viskoza je moc pěkná a příjemná na dotek. A metr stál jen 29 Kč. Tak teď musím sehnat nějaký střih a návod a udělala bych Betynce třeba šatičky nebo sukýnku:


A z téhle látky má Klára kabelku. Tak třeba se časem vzmůžu na to, že bych jí z ní udělala něco malého, třeba kosmetickou taštičku. 


Pak jsem skočila do normálního obchodu Mráze, tam jsem se pokochala pohledem na  zahraniční látky :-)  Na ty si ještě počkám, až do nich budu umět pořádně střihnout a ušít něco pěkného. A pak jsem koupila tyhle látky (na něco pro děti):


V Proposu jsem pak koupila nějaké zipy a nitě:


Cestou domů jsem Honzovi a Bětce v Mekáči koupila Happy Meal a ti byli celí nadšení  a říkali mi, že jsem úžasná a báječná mamika... Co udělá kus žvance, co? ;-) ;-) :-) :-) :-)

Večer jsem zase šila tašku, ale nefotila.

K.

0 komentářů: