pondělí 25. dubna 2011

56/365 II. - Hody, hody...

Je velikonoční pondělí, tak ráno Honzík s Járou odříkali koledu a decentně mamku, Betynku a mě vyšlehali pomlázkou. 

Odpoledne pršelo, tak jsme nemohli jít ven na koloběžku a kolo, tak jsme koukali na pohádky. Resp. já koukala na pohádky, Jára něco kutil s auťákem (modelem) a děti zlobily. Rozházely všechny možný kartičky, puclíky a pexesa po celém koberci a nechtěly to pak uklízet. 

A já jsem večer dostala nápad k šití. Protože mi nějak nejde stříhat rovně (jako něco co má mít přesné míry, pořád to mám trošičku ujeté), tak mě napadlo, že si udělám šablonku 10x10 cm a řezacím kolečkem si nařežu čtverečky. Chtěla bych si vyzkoušet patchwork. I když ze začátku nic složitého, jen jednu stranu polštáře. To zatím stačí. Tak mi Jarek našel nějaké staré lino (nemám tak velkou podložku a tohle prý úplně stačí) a půjčil mi svoje řezací kolečko. Jenže kolečko nějak neřezalo. Naposledy s ním řezal skelnou vatu a prý řezalo. Tak jsem mu kolečko vrátila a zase vše uklidila. Koukla jsem na stránky Švadlenky a asi si tam skočím to kolečko koupit. Jen nevím, jestli to stihnu hned zítra. Tak jsem jen tak seděla a říkala si, že dneska tedy asi nic dělat nebudu. A pak BLIK a vzala jsem látky, šablonku a krejčovskou křídu :-)  Šablonku jsem překreslila a pak vystříhala čtverečky :-)  A pak že to nepůjde ;-) :-) :-)   




K.

0 komentářů: