pondělí 2. května 2011

63/365 II. - Látky, látky :-)

Odpoledne jsem byla objednaná k doktorovi v centru, tak jsem si řekla, že cestou domů se stavím v obchodu s látkama, které jsem tam minule objevila. Jmenuje se to Šicí centrum Haišman. Tak jsem tam prohlížela látečky a po dlouhém váhání (prodavačky ze mě byly určitě odvázané) jsem si vybrala 3 


Téhle metr...


...a ty zelené po půl metru. Ty by se mohly hodit třeba na nějaký ten patchwork.



Pak jsem se ještě stavila v Myslíkově ulici, tam je obchod s dekoračními a oděvními látkami a tam jsem koupila tuhle divočinu :-) Padla mi do oka hned. Je taková víc pevnější, takže až z ní budu dělat nějakou kabelku, že už bych nemusela použít žádnou výztuhu.


Jo a vlastně ještě, než jsem šla k doktorovi, tak jsem se stavila v trafice, kde jsem našla Dianu se šitím. Ale měla zadní stranu nějakou pomuchlanou, tak jsem se ptala, jestli paní nemá nějakou jinou a prý že ne. Ale jestli bych ji chtěla, že mi ji prodá se slevou. Tak mám časopis místo za 95 za 40 Kč :-) :-)  


K.

0 komentářů: