středa 11. května 2011

72/365 II. - Meghan

Dneska bylo moc pěkně a když jsem přišla domů, tak se akorát mamka s Járou a s dětma chystali ven. Bětka měla na hlavě přilbu a prý že ji má ke kočárku :-) Tak jsem jí říkala, že ne, že ji má na kolo. Tak se hned zatvářila mírně otráveně. Já jsem původně chtěla jít do Billy, ale pak mi Jára psal, jestli se za nima stavím. Tak jsem nákup nechala na zítra, to už má zase pršet. Honzík mi jel naproti a hned mi hlásil "babička čuměla, jak krásně zatáčím". Tak jsem z toho byla vyvalená, co to povídá a když jsem to řekla mamce, tak říkala, že jí možná uklouzlo takovýto "no to čumím, jak ti to jde". Tak pak se ale nemůže divit, že má Honza takový hlášky... :-) :-) :-)   My, dospěláci, jsme seděli  na lavičkách a Honzík jezdil na koloběžce a pořád volal "maminko, koukej se na mě, koukáš?" :-) Bětka střídavě seděla vedle mě a běhala kolem. Ale jako fakt běhala. Stejnou trasu jako Honzík na koloběžce. 

Večer jsem si zase sedla k šití, abych tu kabelku fakt dodělala....



....a mám ji!!!!! Tady je -  Meghan (design by Bellet pro časopis Marina)




Nahoře ji mám maličko křivou, ale zase když je to moje teprve druhá kabelka, tak snad mi bude prominuto ;-) :-) :-) 

K.

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem se přišla podívat, jak pokračuješ s kabelkou, a ty už jí máš hotovou!!!!
Alena

Petra řekl(a)...

Káťo, kabelka je super!!! Hned bych ji brala;) P.

Ali řekl(a)...

Kabelka je opravdu úžasná. Jsi ohromná šikula.