neděle 15. května 2011

76/365 II.

Dneska jsem byla pilňuše :-)  Uvařila jsem oběd a upekla buchtu. Dneska jsem ji dala na plech místo do pekáče a bude to tak asi lepší. Minule mi přišla taková mokřejší. Jak tam jsou ty broskve, tak když je nižší, tak se asi líp propeče. V pátek jsem si překreslila střih na poklop, ale ten jsem včera ani  dneska neušila. Tak příště a dneska ještě foto na plechu ;-)


Když jsem umyla druhé nádobí, vyluxovala a pověsila prádlo, tak jsem šla šít Pepana, kterého jsem měla našpendleného už od pátku. Je pro Kubíčka od Terči. Je ze stejné látky jako je ten Honzíkův, jen jsem mu dala jiné knoflíky místo očí. Ale on je tvarově trošičku jinačí, takže bych ho poznala i se stejnýma "očima". 


A protože je neděle, tak jsem samozřejmě nemohla zapomenout na rajčata :-) :-) :-)



Když už byly děti v posteli, tak jsem sedla ke kloboučkům, které jsem si nastřihala a našpendlila během Loskutáka. Ale ušila jsem jen jeden, ten pro Bětku. Je úžasný, že ty kloboučky jsou oboustranné, že jednou ho může mít Bětka růžový a jindy zase modrý :-) :-)  A ta motýlková látka se mi opravdu hodně líbí.



No a ten Honzíkův ušiju zítra.


K.

4 komentářů:

Tina řekl(a)...

Ahoj Katuško. Kloboučky jsou nádherné. Krásný den.

Janina64 řekl(a)...

Ahojky ....tiše závidím ...krásný kloboučky ....normálně mám chuť se do něj pustit taky ,,,u nás klobouků a čepic je pořád plný šuplík a pořád málo:-)

Petra řekl(a)...

Káťo, kloboučky jsou nádherný!!! Šikovná!

Talpinka řekl(a)...

tak ta motýlková látka se mi teda taky dooost líbí.. a šatičky by se mi z ní líbily :D já se asi taky brzy začnu učit šít...... potřebovala bych pro Majdu noční košili ale takovou jakou ona by chtěla (jako má maminka) nikde neprodávaj :D tak ještě měsíc a pak začnu být zase kreativní :D