pondělí 16. května 2011

77/365 II.

Odpoledne jsem měla kontrolu na plicním. Tak spirometr jsem měla lepší, než minule :-)  Ale mně se teď i dobře dýchá, tak asi proto. Dostala jsem další spray a Aerius. Venku už na mě čekala mamka s Bětkou a zašly jsme do sekáčku, kde jsem paní zase zavalila oblečením po Bětce. Si vždycky říkám, že mě už vyhodí a zatím tedy dobrý :-) :-)  

Když byly děti po večeři, tak jsem sedla k šití - chtěla jsem Honzíkovi dodělat ten klobouček, aby ho ještě dneska viděl. Na parapet mi přiletěl kosák a vyzpěvoval tu jak divý :-) :-)  Jsem si ho šla vyfotit, jenže jsem tam měla blesk a fotka je příšerná. Tak jsem se zase stáhla, vypla blesk a zase se připlížila k oknu. Jenže než jsem naštelovala tu správnou vzdálenost, tak kosák frnknul. Tak třeba mi přiletí zazpívat zase jindy :-) Klobouček jsem došila, ale přijde mi, že mám tu bílou část nějakou menší... Jsem nějaká levá... Tak třeba až bude ten klobouček desátý, tak už bude dokonalý :-)  Ale dětem se líbí, tak to je nejdůležitější. Jen asi budu muset někde najít silnější látku. Ten Honzíkův mi přijde takový hodně měkký.... 



No a protože jsem Bětku v motýlkovém kloboučku včera už nemohla vyfotit, tak jsem si ty moje miminka vyfotila dneska spolu :-) :-)


Večer jsem se pustila do té mozaiky. Ještě předtím jsem prohlížela net a říkala si, že jsem přeci někde viděla podrobný návod, jak se to má dělat, ale nemohla jsem to vůbec najít. A pak mi bliklo, jestli já jsem to neviděla ve Švadlence...??? Tak jsem do ní jukla a SAMOZŘEJMĚ ŽE ANO!!!!!  (Že by už první příznaky sklerózy...??? ;-) :-) ).  Ale nařezala jsem si málo kytičkových čtverečků, tak jsem ji musela odložit. Stejně bych ji dneska neudělala. Ale aspoň mám připravený podklad. A asi si budu muset vyrobit tu šablonku, abych si mohla vyříznout ty vyloženě světlé části (i když to tedy bude trošku náročnější, moc jich tam není). A pak budu zkoušet, jestli bude hezčí kolo nebo srdce.


K.

0 komentářů: