úterý 17. května 2011

78/365 II. Mozaika

Dneska jsem toho moc neudělala. Ale to i proto, že jsem si řekla, že dneska půjdu spát dřív. Včera jsem šla po půlnoci a v půl 6 jsem zase vstávala a ráno jsem byla jak praštěná. Takže dneska jsem si večer jen vyřízla šablonku ve velikosti kostiček na mozaiku. To je dle rady ve Švadlence. Můžu si tak pomoct při vybírání toho "správného" čtverečku, který potřebuju.


Pak jsem si pár čtverečků překreslila a vystřihla a říkala jsem si, že to bude pro dnešek fakt všechno. 


Jenže pak mi to stejně nedalo a alespoň zkusmo jsem si čtverečky poskládala, jak to asi bude vypadat....


....myslím, že to bude vypadat pěkně :-) :-)  
Zítra si nařežu tu jednobarevnou látku na pozadí. No sama jsem zvědavá, jak to celé dopadne.... :-)  :-)  A už jdu fakt spát :-) :-)

K.

0 komentářů: