pátek 20. května 2011

81/365 II.

Když Jára vyzvedával Honzíka ze školky, tak dostal od učitelky papír a přihlášku do ZUŠky. Nic mi o tom ani nenapsal, řekla mi to až mamka doma. Tak jsem hledala papír a našla ho. Píše se tam, že "na základě talentového průzkumu v MŠ bylo Vaše dítě (jméno Honzíka) vybráno ke studiu na Základní umělecké škole". A že pokud chceme, aby naše dítě na jejich škole studovalo, že máme vyplnit přiloženou přihlášku. Tak jsem hledala víc informací na stránkách školy a moc jsem toho tedy nenašla. Potřebuju totiž vědět, od kolika hodin by Honzík chodil. Takže tam v pondělí budu muset asi zavolat. Jako jsem fakt moc ráda, že má Honzík zřejmě talent (a zpívání ho fakt moc baví), ale pokud by tam měl docházet třeba v půl 2., tak to asi nepůjde... Nemá ho tam kdo odvést. Přihláška se má doručit do 10. 6., tak snad do té doby zjistím co nejvíc informací. 

Když jsem přišla z práce, tak se mamka s dětma akorát chystala ven. Tak jsme se domluvily, že za nima přijdu. Svítilo sluníčko a bylo fakt pěkně. Teď už se to zase venku mračí a od západu se táhnou tmavé mraky. Chvílema jsou vidět i blesky. 


K.

2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky Katko konečně tě snad vidím???a máš tu kabelku tak snad si to ty??? :-))) hezká fotka....pápá

Talpinka řekl(a)...

No konečně zas nějaká fotka s tebou :) a zase jsi jiná než na těch předešlých co jsem viděla dřív :) sluší vám to :) Nech se fotit častějc ;)