středa 25. května 2011

86/365 II. - Dárky

Dneska má mamka narozeniny. Ráno jsem jí z práce poslala SMS a cestou z práce koupila "lepší" tričko a šátek, který si přála. Měla radost. Kytku nechtěla, že jich dostala už dost od jiných. Tak ať tu nejsme jak v krematoriu ;-) 
Protože jsem neměla dodělaný ten povlak, tak jsem se se na něj večer zase vrhla. Promyslela jsem si, jak přišít ten zip, dala jsem si i zipovou patku a přišila ho. A pak jsem zjistila, že jsem ho ZASE PŘIŠILA ŠPATNĚ!!!!! Já se snad fakt zblázním!!!! Takže zase páráček a jela jsem. Teď jsem si tedy dávala větší pozor, abych ten zip zase neprořízla. Povedlo se, zip je bez úhony. Ale hodila jsem ho do šuplíku, dala jsem knoflíkovou patku a udělala dvě dírky. Pak jsem přišila knoflíky. Je to pěkné i s nima.



Ale protože mě ten zip zdržel, tak jsem mamce povlak dávala až po 22. hodině. Říkala, že se jí moc líbí. Tak to jsem ráda :-)  Akorát, že jsme doma nenašli už žádný volný polštářek, tak se musí koupit. 

K.

0 komentářů: