sobota 28. května 2011

89/365 II.

Tak jsem dneska zvládla "zpracovat" jen ten modrý fleece. Snad se zítra dostanu i k tomu růžovému. Odpoledne chceme jít s dětma na dětskou pouť, co tu je každý rok. 

Takže tady to je :-)


Že jsem se asi  zbláznila? Venku pařáky a já dělám čepici z fleecu? Nééé, nezbláznila :-) Tohle je speciální čepička. Speciální v tom, že je děsně malinká. Ale není pro panenku, i když ti, pro které je určena jsou maličtí jako panenky....


Čepičky jsou pro nedonošená miminka. Dřív jsem udělala nějaké háčkované, ale trvá to nějakou dobu, než jich je taková hromádka. Takže když jsem si pořídila stroj, tak jedna z prvních věcí, které mě napadly, bylo to, že ty čepičky budu moct i ušít. Tak konečně jsem je udělala :-)

Pokud byste měly taky chuť a náladu trošku vypomoct, tak se koukněte na blog Babyklokánků. Jsou tam návody nejen na čepičky, ale i na dečky či přehozy na inkubátory. Nebo kdybyste chtěly vypomoct nějak jinak tak koukněte na stránky občanského sdružení Zrnka

Dnešní blog je sice trošku "agitační", ale zároveň i trošku šicí :-) :-)

Katka

neděle:
Jen chci doplnit, že mi dnes psala paní Antalová, které jsem čepičky vždy zasílala, že nyní se posílají o.s. Nedoklubko, které manuální zrnka pro babyklokánky převzalo, protože zahájilo  svůj projekt Zlatý Kulíšek. Takže kdyžtak koukněte i tam.
K.

9 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Katko já tleskám!!!!! fakt užitečná věc a ještě si se s tím hezky poprala.*****

Iva řekl(a)...

I já tleskám, o tomhle vím, už jsem cosi podnikla - http://unouno-iva.blogspot.com/2011/03/gabro.html

Katka řekl(a)...

Ivo, mně to píše, že tahle stránka blogu už neexistuje. Ale určitě to bylo super :-)
K.

Iva řekl(a)...

Zkoušela jsem to,mě to jde, jinak je to na mám blogu středa 30.3.2011

Anonymní řekl(a)...

Super Katko !!
alena

Katka řekl(a)...

Ivo, tak už jsem tam koukla. On je ten odkaz delší :-) Taky pěkná hromádka :-)
K.

Cettia řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Cettia řekl(a)...

Paráda to se děti zahřejí:)Jsi šikulka

Petra řekl(a)...

Katko, jsi úžasná! A čepičky jsou krásný!!!